Adisoft logo

Sandėlio Valdymo Sistema

Kompiuteris, kuris susijungia su sandėliu, sandėlio valdymo sistema

Sandėlio valdymo sistema yra programinė įranga skirta automatizuoti sandėlio procesus, funkcionalumą. Su šia sistema palengvinsite tiekimo grandinės procesus, padidės jūsų turimų sandėlio prekių, išteklių tikslumas, galėsite planuoti pardavimus.

Sandėlio valdymo sistema apima kelis labai svarbius jūsų verslo procesus. Tai sandėliavo, pardavimų, pasiūlymų, bei pirkimų valdymo sistema. Sandėlio sistemos tikslas - visų sandėlio procesų automatizavimas, nuo prekių priėmimo į sandėlį, jų įvedimo, iki prekių pardavimo klientams. Naudodami šią sistemą, galite stebėti ir kontroliuoti savo sandėlio atsargas, optimizuoti pardavimus ir užtikrinti sklandų pasiūlymų bei pirkimų procesą. Pasirinkdami Adisoft paslaugas, renkatės patikrintus ir efektyvius automatizavimo e-sprendimus.


Sandėlio Valdymo Sistemos Privalumai

1. Išlaidų Mažinimas
Pasirinkus Adisoft sandėlio valdymo sistemą galite sumažinti išlaidas. Efektyvus atsargų valdymas leidžia sumažinti sandėliavimo kaštus, optimizuojant prekių laikymą ir sumažinant perteklinių prekių kiekį. Taip pat, automatizuojant sandėliavimo procesus sumažėja mechaninio - rankinio darbo poreikis, taip mažinamos darbo sąnaudos ir didinamas darbo našumas.

2. Atsargų Valdymas
Su Adisoft sandėlio valdymo sistema matysite realaus laiko duomenis apie kiekvienos prekės būklę. Tai padeda išvengti prekių perteklių arba greitai reaguoti į paklausių prekių likutį. Sistema automatiškai atnaujina inventoriaus duomenis kiekvieną kartą, kai prekės yra gaunamos, perkeliamos ar išsiunčiamos, todėl galėsite vykdyti verslo procesus, remdamiesi tiksliausią informacija. Sistema palaiko įvairius atsargų valdymo metodus, tokius kaip First-In-First-Out (FIFO) ir Last-In-First-Out (LIFO), kurie padeda valdyti prekių galiojimo laiką.

3. Tiekimo Grandinės Optimizavimas
Nesvarbu ar Jūs prekes parduodate tiekėjams ar tiesiogiai klientams, greitas užsakymų apdorojimas visada išliks aktualus. Automatizuotas užsakymų apdorojimas ir vykdymas leidžia greičiau vykdyti klientų užsakymus, taip mažinamas prekės pristatymo laikas ir didinamas partnerių ir klientų pasitenkinimas. Taip pat sumažinama klaidos tikimybė išsiųsti netinkamą prekę.

4. Sandėlio Erdvės Automatizavimas
Sandėlio valdymo sistema geba generuoti optimalų sandėlio planą, atsižvelgiant į prekių judėjimo dažnumą, sandėliavimo poreikius, dydį, svorį ir kitus prekių kriterijus. Gali rekomenduoti tinkamiausią lentynų ir palečių išdėstymą, kad būtų maksimaliai išnaudota vertikali erdvė ir optimizuojamas sandėlis.

Ši sistema suteikia galimybę sekti prekių judėjimą per visą tiekimo grandinę nuo tiekėjo iki kliento. Užtikrinamas skaidrumas ir prekės atsekamumas.

Adisoft suteikia galimybę integruoti sandėlio valdymo sistemą su kitomis, Jūsų įmonei aktualiomis, verslo valdymo sistemomis.


Pabaigai

Sandėlio valdymo sistema yra būtina kiekvienai įmonei, siekiančiai efektyvumo ir organizuotumo. Pasirinkus tinkamą sandėlio valdymo sistemą išvengsite tiekimo grandinės nesklandumų, prekių pasimetimo, netikslumų ir dar daugiau. Rinkites Adisoft sandėlio valdymo sistemą ir optimizuokite sandėliavimo procesus!

Turite klausimų? Susisiekime!

adisoft logoodoo logooctober badgesucuri badgeespo crmaward gifokredo gif

Adisoft studija

Paupio g. 50, LT-11341 Vilnius

Bendraukime

linkedin whiteLinkedInfacebook whiteFacebook
©2024. Visos teisės saugomos.
Privatumo politika