Reklama internete

Nepriklausomai nuo to, ar valdote internetinę parduotuvę, ar turite reprezentacinę įmonės svetainę, efektyvi reklama internete yra įrankis, kuris padaro Jūsų svetainę matoma interneto vartotojams. Šiandieninėje konkurencinėje aplinkoje išsiskirti nėra paprasta, tad šiame skaitmeniniame amžiuje sėkmę lemia konkurencinis pranašumas, kurį geba suteikti tikslingai naudojamos internetinės reklamos priemonės.
Mūsų internetinės skaitmeninės reklamos specialistai kuria strategiškai orientuotus „Google Ads“, “Instagram” ir “Facebook” reklamos internete planus ir rūpinasi, kad internetinė reklama pavirstų į jūsų investicijų grąžą, augantį klientų ratą bei didėjantį jūsų prekinio ženklo žinomumą rinkoje.
Google Ads reklama
Statistika rodo, kad kiekviena sekunde atliekama apie 99 tūkstančiai užklausų Google paieškos sistemoje. Vidutiniškai, vienas žmogus per dieną atlieka tarp 3 ir 4 užklausų, o puslpiai užimantys pirmasias pozicijas Google paieškoje generuoja 22.4% paspaudimų rodiklį (angl. click-through-rate). Šie skaičiai rodo, vis dar išliekanti Google populiarumą ir vartotojų tendenciją kliautis pirmojo Google paieškos puslapio rezultatais.
Nenuostabu, kad kiekvienas prekinis ženklas, norintis būti matomu internete stengiasi būti kuo aukščiau Google sąraše. Jei esate vienas tokių, tuomet, Google reklama taps privalomu Jūsų reklamos įrankiu. Yra daug Google reklamos formatų, dirbame su visais formatais bei padėsime pasirinkti tinkamą reklamos internete formatą atsižvelgiant į Jūsų reklamos tikslus.
Google Search reklama
Papraščiau tariant tai yra mokama raktinių žodžių reklama Google paieškoje. Skirtingai nuo kitų reklamos internete formų, ši neįkyriai pasiekia tikslinę vartotojų grupę – vartotojas mato jūsų reklamą tik tada, kai įveda atitinkamą paieškos frazę į Google, o paieškos rezultatuose ir yra matoma Jūsų Google ads reklama.
Google Search reklamos veikia aukcionu principu. Jūs statote sumą už pasirinktą raktažodį ir tokiu būtų varžotės su konkurentais dėl pasirinktos auditorijos. Pavyzdžiui, jei prekiaujate sporto prekėmis ir nustatėte, kad Jums yra aktualus raktinis žodis "krepšinio kamuoliai", atlikdami statymą konkuruojate su visais kitais prekiniais ženklais, kurie pasirinko tokį patį raktinį žodį.
Google reklama yra PPC (pay-per-click) modelio principu, kuri reiškia, kad mokate tik tada, kai vartotojai atlieka Jūsų pasirinktą veiksmą (pvz.: atlieka reklamos paspaudimą ir apsilanko Jūsų psulapyje). Toks rinkodaros modelis yra labai palankus verslams, kadangi ypač lengvai leidžia planuoti ir paskirstyti reklamos biudžetą.
Google reklamos paskirtis yra padėti jūsų verslui pasiekti tikslinę auditoriją, didinti prekinio ženklo žinomumą, skatinti pardavimus. Pasitelkdami Google reklamą galite pasiekti plačią vartotojų auditoriją - remiantis 2024 m. Google paieškos statistika, 91,47 % interneto vartotojų naudoja Google kaip pagrindinę paieškos platformą, o Lietuvoje net 93,26 % visų paieškų atliekama būtent su šios sistemos pagalba.
Turinys yra taip pat labai svarbus leidžiant Google Ads reklamą internete. Pirmiausia sukurkite patrauklų ir aktualų vartotojams skelbimo tekstą, kuris sudomintų vartotoją ir paskatintų jį paspausti ant Jūsų reklamos bei apsilankyti svetainėje. Tačiau tai – tik pirmas žingsnis. Ne mažiau svarbu užtikrinti, kad svetainės puslapio turinys būtų aktualus, dizainas – patrauklus. Tik taip padidinsite tikimybę, kad vartotojas atliks Jūsų norimą veiksmą - atliks pirkimą, užpildys kontaktų formą ir kita.
Yra galimybė leisti reklamą ir kitose Google platformose, tokiose kaip - Youtube.
SEO ir Google reklama internete
Dažnu atveju rekomenduojama vykdyti SEO optimizavimą, kartu su Google Ads, štai kelios priežastys kodėl:
1. Galima efektyviau paskirstyti reklamos biudžetus, SEO gali sumažinti Google ads reklamos išlaidas, nes nereikės mokėti už kiekvieną paspaudimą.
2. Kartu naudojant SEO ir Google reklamą, galima pasiekti platesnę auditoriją, nes dalis vartotojų pasirenka organinius rezultatus, o kiti – mokamus skelbimus.
3. Organiniai rezultatai (SEO optimizavimas) dažnai laikomi patikimesniais, o mokama reklama sukuria didesnį žinomumą.
4. Google reklama suteikia greitą matomumą ir lankytojų srautą iš karto, o SEO padeda pasiekti ilgalaikius organinius rezultatus. Kartu naudojant šias strategijas, galima iškart sulaukti klientų ir tuo pačiu metu investuoti į ilgalaikį vartotojų srautą.
Instagram ir Facebook reklama
Socialinių tinklų reklamos padės susitprinti prekinio ženklo įvaizdį bei sustiprinti ryšį su tikslinę auditorija.
Facebook Ads dar vienas internetinės reklamos kanalas, kuris išsiskiria itin tikslia auditorijos segmentacija, galimybe stebėti reklamos rezultatus ir operatyviai gauti aiškius, lengvai pamatuojamus duomenis. Remdamiesi šiais duomenimis, reklamos specialistai gali optimizuoti kampanijas dar geresniems rezultatams: koreguoti turinį ir tobulinti reklamos strategiją ir efektyviau paskirstyti reklamos biudžetą. Reklamos biudžetas yra labai paprastai valdomas Facebook platfromoje, paprasta nustatyti kasdienius limitus ir stebėti išleistą sumą.
Nors soc. tinklų reklamai galima naudoti įvairius kanalus, tačiau svarbu pasirinkti reklamos kanalą pagal numatytą reklamos tikslą. Pagal poreikį galime leisti verslo reklamos kampaniją - LinkedIn, Tiktok ir kitose socialiniuose tinkluose.
Facebook reklamos privalumai:
1. Tikslus auditorijos pasiekimas – reklama gali būti pritaikyta skirtingiems pirkimo kelionės etapams. Pavyzdžiui, naujiems vartotojams pateikiama viena žinutė, lankytojams, kurie paliko neapmokėtą pirkinių krepšelį, – kita, o esamiems klientams, kuriuos norite paskatinti pakartotiniam pirkimui, – dar kita.
2. Daugiafunkciškumas – reklama gali būti naudojama įvairiems tikslams: didinti svetainės lankomumą, kaupti klientų duomenų bazę ir kita.
3. Įvairūs Facebook reklamos formatai:
- Vaizdinės reklamos (Image Ads) — šis formatas laikomas standartu, leidžiantis rodyti vieną vizualą su CTA mygtuku.
- Vaizdo reklama (Video Ads) — vaizdo įrašų skelbimai, video reklama leidžia parodyti vieną vaizdo įrašą su Jūsų produktu.
- Skaidrių reklamos (Slideshow Ads) — reklamos sudarytos iš 3–10 vaizdų arba vieno vaizdo įrašo.
- Karuselės reklamos (Carousel Ads) — rodomi keli produktai ar paslaugos vienoje reklamoje.
- Reklamos „Stories“ (Stories Ads) — istorių reklamos rodomos tarp storių „Facebook“ ir “Instagram” platformose.
- Potencialių kontaktų rinkimo reklamos (Lead Ads) — palengvina kontaktinių duomenų rinkimą ir didina potencialių klientų ratą.
- Renginių reklamos — galimybė reklamuoti konkretų įvykį, renginį.
- Kolekcijų reklamos (Collection Ads) — vartotojai turi galimybę slinkti per produktų asortimentą. Šis formatas yra orientuotas į internetinę prekybą.
Geriausi e. komercijos rezultatai pasiekiami tada, kai reklama veikia keliose platformose vienu metu ir yra derinama su papildomomis rinkodaros priemonėmis, ar tai būtų socialinių tinklų komunikacija, naujienlaiškiai arba kitas socialinis tinklas - Instagram.
Instagram ads, tai mokama reklama Instagram socialiniame tinkle, su kuria siekiama pasiekti platesnę auditoriją ir skatinti prekės ženklo ar produkto matomumą. Reklama gali būti įvairių formatų, tokių kaip nuotraukų, vaizdo, karuselės (Instagram carousel), istorijų (story), "Explore" skilties ir "Reels" reklamos. Naudojant pažangias tikslinės auditorijos parinktis, reklamos leidžia pasiekti konkrečius vartotojus pagal jų demografinius rodiklius, interesus ir elgesį. Instagram reklama puikiai tinka, norint reklamuoti vizualinį turinį, bei skleisti reklamą jaunesnei auditorijai.
Adisoft - Jūsų Reklamos Partneris
Mūsų reklamos kūrimo paslaugos apima visus sėkmingai reklamos kampanijai reikalingus elementus – nuo strateginio planavimo iki rezultatų analizės. Kiekvienas žingsnis yra atidžiai suplanuotas ir pritaikytas jūsų verslo poreikiams.
Kuriame individualias reklamos strategijas, atitinkančias jūsų verslo tikslus. Mūsų specialistai analizuoja rinkos tendencijas ir konkurentų veiklą, tam, kad sukurtų efektyvią reklamos strategiją Jūsų verslui..
Kuriame aukštos kokybės vizualinį turinį, kuris traukia tikslinės auditorijos dėmesį. Naudojame pažangiausius dizaino įrankius, kad sukurtume įsimintinus vaizdus, vaizdo įrašus ir grafinius sprendimus, padedančius jūsų prekės ženklui išsiskirti.
Nuolat stebime ir analizuojame reklamos kampanijų rezultatus. Tai leidžia mums greitai reaguoti į rinkos pokyčius, optimizuoti kampanijų veiksmingumą ir užtikrinant maksimalią investicinę grąžą.
Mūsų reklamos internete paslaugos apima visus sėkmingai reklamos kampanijai reikalingus elementus – nuo strateginio planavimo, reklamos tikslų išsikėlimo iki rezultatų analizės. Kiekvienas žingsnis yra atidžiai suplanuotas ir pritaikytas jūsų verslo poreikiams. Pirmiausia, kuriame individualias reklamos strategijas, atitinkančias jūsų verslo tikslus. Mūsų specialistai analizuoja rinkos tendencijas ir konkurentų veiklą, taip sukuriama veiksminga ir originali reklamos kampaniją.
D.U.K.
Reklamas leidžiame Google, Instagram, Facebook, TikTok ir YouTube platformose.
Taip. Siūlome Facebook ir Instagram socialinių tinklų administravimo paslaugas. Sudarome mėnesinio socialinių tinklų turinio kūrimo planus, kuriame Įrašus (post‘us), sukuriame dizainą soc. tinklų įrašams, reklamoms, brošiūroms.