Adisoft logo

Reklama internete

Ranka, kurioje yra mobilusis telefonas, iš telefono išeina reklamos grafikos ir kiti elementai

Nepriklausomai nuo to, ar valdote internetinę parduotuvę, ar turite reprezentacinę įmonės svetainę, efektyvi reklama internete suteikia galimybę verslui būti matomam. Ir ne tik tai! Šiandieninėje konkurencinėje aplinkoje išsiskirti nėra paprasta, tad šiame skaitmeniniame amžiuje sėkmę lemia konkurencinis pranašumas, kurį geba suteikti tikslingai naudojami internetinės reklamos įrankiai.

Mūsų internetinės rinkodaros specialistai kuria strategiškai orientuotus „Google Ads“, “Instagram” ir “Facebook” reklamos planus ir rūpinasi, kad reklama internete pavirstų į jūsų investicijų grąžą, augantį klientų ratą bei didėjantį jūsų prekinio ženklo žinomumą rinkoje.


Google Reklama

Statistika rodo, kad kiekviena sekunde atliekama apie 99 tūkstančiai užklausų Google paieškos sistemoje. Vidutiniškai, vienas žmogus per dieną atlieka tarp 3 ir 4 užklausų, o puslpiai užimantys pirmasias pozicijas Google paieškoje generuoja 22.4% paspaudimų rodiklį (angl. click-through-rate). Šie skaičiai rodo, vis dar išliekanti Google populiarumą ir vartotojų tendenciją kliautis pirmojo Google paieškos puslapio rezultatais.

Nenuostabu, kad kiekvienas prekinis ženklas, norintis būti matomu internete stengiasi būti kuo aukščiau Google sąraše. Jei esate vienas tokių, tuomet, Google Search reklama taps privalomu Jūsų reklamos įrankiu.

Google Search reklama

Papraščiau tariant tai yra mokama raktinių žodžių reklama. Skirtingai nuo kitų reklamos formų, ši neįkyriai pasiekia tikslinę vartotojų grupę – vartotojas mato jūsų reklamą tik tada, kai įveda atitinkamą paieškos frazę į Google, o paieškos rezultatuose ir yra matoma Jūsų reklama.

Google Search reklamos veikia aukcionu principu. Jūs statote sumą už pasirinktą raktažodį ir tokiu būtų varžotės su konkurentais dėl pasirinktos auditorijos. Pavyzdžiui, jei prekiaujate sporto prekėmis ir nustatėte, kad Jums yra aktualus raktinis žodis "krepšinio kamuoliai", atlikdami statymą konkuruojate su visais kitais prekiniais ženklais, kurie pasirinko tokį patį raktinį žodį.

Google Ads yra PPC (pay-per-click) modelio reklama, kuri reiškia, kad mokate tik tada, kai vartotojai atlieka Jūsų pasirinktą veiksmą (pvz.: apsilanko jūsų puslapyje). Toks rinkodaros modelis yra labai palankus verslams, kadangi ypač lengvai leidžia planuoti ir paskirstyti reklamos biudžetą.

Google reklamos paskirtis yra padėti verslams pasiekti tikslinę auditoriją, didinti prekinio ženklo žinomumą, skatinti pardavimus. Pasitelkdami Google reklamą galite pasiekti plačią vartotojų auditoriją - remiantis 2024 m. Google paieškos statistika, 91,47 % interneto vartotojų naudoja Google kaip pagrindinę paieškos platformą, o Lietuvoje net 93,26 % visų paieškų atliekama būtent su šios sistemos pagalba.

Turinys yra taip pat labai svarbus leidžiant Google Ads reklamą. Pirmiausia sukurkite patrauklų ir aktualų vartotojams skelbimo tekstą, kuris sudomintų vartotoją ir paskatintų jį paspausti ant Jūsų reklamos bei apsilankyti svetainėje. Tačiau tai – tik pirmas žingsnis. Ne mažiau svarbu užtikrinti, kad svetainės puslapio turinys būtų aktualus, dizainas – patrauklus. Tik taip padidinsite tikimybę, kad vartotojas atliks Jūsų norimą veiksmą - atliks pirkimą, užpildys kontaktų formą ir kita.

Instagram ir Facebook reklama

Facebook Ads reklama išsiskiria itin tikslia auditorijos segmentacija, galimybe stebėti reklamos rezultatus ir operatyviai gauti aiškius, lengvai pamatuojamus duomenis. Remdamiesi šiais duomenimis, reklamos specialistai gali optimizuoti kampanijas dar geresniems rezultatams: koreguoti turinį, tobulinti strategiją ir efektyviau paskirstyti biudžetą.

Nors internetinei reklamai galima naudoti įvairius kanalus, efektyviausi yra socialiniai tinklai Facebook ir  Instagram 

Facebook reklamos privalumai:

1. Tikslus auditorijos pasiekimas – reklama gali būti pritaikyta skirtingiems pirkimo kelionės etapams. Pavyzdžiui, naujiems vartotojams pateikiama viena žinutė, lankytojams, kurie paliko neapmokėtą pirkinių krepšelį, – kita, o esamiems klientams, kuriuos norite paskatinti pakartotiniam pirkimui, – dar kita.

2. Daugiafunkciškumas – reklama gali būti naudojama įvairiems tikslams: didinti svetainės lankomumą, kaupti klientų duomenų bazę ir kita.

3. Įvairūs reklamos formatai:

  • Vaizdinės reklamos (Image Ads) — šis formatas laikomas standartu, leidžiantis rodyti vieną vizualą su CTA mygtuku.
  • Vaizdo įrašų reklamos (Video Ads) — vaizdo įrašų skelbimai leidžia parodyti vieną vaizdo įrašą su Jūsų produktu.
  • Skaidrių reklamos (Slideshow Ads) — reklamos sudarytos iš 3–10 vaizdų arba vieno vaizdo įrašo.
  • Karuselės reklamos (Carousel Ads) — rodomi keli produktai ar paslaugos vienoje reklamoje.
  • Reklamos „Stories“ (Stories Ads) — istorių reklamos rodomos tarp storių „Facebook“ ir “Instagram” platformose.
  • Potencialių kontaktų rinkimo reklamos (Lead Ads) — palengvina kontaktinių duomenų rinkimą ir didina potencialių klientų ratą.
  • Renginių reklamos— galimybė reklamuoti konkretų įvykį, renginį.
  • Kolekcijų reklamos (Collection Ads) — vartotojai turi galimybę slinkti per produktų asortimentą. Šis formatas yra orientuotas į internetinę prekybą.


Geriausi e. komercijos rezultatai pasiekiami tada, kai reklama veikia keliose platformose vienu metu ir yra derinama su papildomomis rinkodaros priemonėmis, ar tai būtų socialinių tinklų komunikacija, naujienlaiškiai arba kitas socialinis tinklas - Instagram. 

Instagram ads, tai mokama reklama Instagram socialiniame tinkle, su kuria siekiama pasiekti platesnę auditoriją ir skatinti prekės ženklo ar produkto matomumą. Reklama gali būti įvairių formatų, tokių kaip nuotraukų, vaizdo, karuselės (Instagram carousel), istorijų (story), "Explore" skilties ir "Reels" reklamos. Naudojant pažangias tikslinės auditorijos parinktis, reklamos leidžia pasiekti konkrečius vartotojus pagal jų demografinius rodiklius, interesus ir elgesį. Instagram reklama puikiai tinka, norint reklamuoti vizualinį turinį, bei skleisti reklamą jaunesnei auditorijai.


Adisoft - Jūsų Reklamos Partneris

Mūsų reklamos kūrimo paslaugos apima visus sėkmingai reklamos kampanijai reikalingus elementus – nuo strateginio planavimo iki rezultatų analizės. Kiekvienas žingsnis yra atidžiai suplanuotas ir pritaikytas jūsų verslo poreikiams.

  • Kuriame individualias reklamos strategijas, atitinkančias jūsų verslo tikslus. Mūsų specialistai analizuoja rinkos tendencijas ir konkurentų veiklą.

  • Kuriame aukštos kokybės vizualinį turinį, kuris traukia tikslinės auditorijos dėmesį. Naudojame pažangiausius dizaino įrankius, kad sukurtume įsimintinus vaizdus, vaizdo įrašus ir grafinius sprendimus, padedančius jūsų prekės ženklui išsiskirti.

  • Nuolat stebime ir analizuojame reklamos kampanijų rezultatus. Tai leidžia mums greitai reaguoti į rinkos pokyčius, optimizuoti kampanijų veiksmingumą ir užtikrinant maksimalią investicinę grąžą.


Mūsų reklamos kūrimo paslaugos apima visus sėkmingai reklamos kampanijai reikalingus elementus – nuo strateginio planavimo iki rezultatų analizės. Kiekvienas žingsnis yra atidžiai suplanuotas ir pritaikytas jūsų verslo poreikiams. Pirmiausia, kuriame individualias reklamos strategijas, atitinkančias jūsų verslo tikslus. Mūsų specialistai analizuoja rinkos tendencijas ir konkurentų veiklą, taip sukuriama veiksminga ir originali reklamos kampaniją.

D.U.K.

Reklamas leidžiame Google, Instagram, Facebook, TikTok ir YouTube platformose.

Taip. Siūlome Facebook ir Instagram socialinių tinklų administravimo paslaugas. Sudarome mėnesinio socialinių tinklų turinio kūrimo planus, kuriame Įrašus (post‘us), sukuriame dizainą soc. tinklų įrašams, reklamoms, brošiūroms.

Adisoft logoodoo logooctober badgesucuri badgeespo crmaward gifokredo gif

Adisoft studija

Paupio g. 50, LT-11341 Vilnius

Bendraukime

linkedin whiteLinkedInfacebook whiteFacebook
©2025. Visos teisės saugomos.
Privatumo politika