Adisoft logo

B2B Sistema

B2B užrašas, ant kurio sėdi moteris su kompiuteriu, taip pat yra garsiakalbis su keliomis grafikomis

B2B (business to business) verslo modelis, kuriame įmonės parduoda prekes ar paslaugas tiesiogiai kitoms įmonėms. Tuo tarpu, B2C (business to consumer) pardavimų modelis tiekia prekes tiesiogiai klientams. Verslo tarpusavio pardavimai reikalauja detalesnių derybų, aukštesnio profesionalumo, bei detalios rinkos analizės. Įmonės, užsiimančios B2B pardavimais, dažnai siūlo didesnį prekių ar paslaugų kiekį, bei efektyvius sprendimus, kurie prisideda prie jų partnerių verslo augimo.


B2B Pardavimai

Elektroniniai pardavimai – viena perspektyviausių šių dienų verslo krypčių. B2B platforma, tai internetinė erdvė, skirta palengvinti verslo sandorius tarp įmonių. Tokios platformos veikia kaip tarpininkai, kurie sujungia prekių ar paslaugų tiekėjus su pirkėjais, užtikrindami efektyvų ir saugų prekybos procesą. B2B platformos dažnai turi specializuotas funkcijas, tokias kaip didelių užsakymų valdymas, individualizuotų kainų siūlymas, mobilumas ir klientų aptarnavimas.

B2B Sistemos Funkcijos

Prekių valdymas:
Vienas iš svarbiausių B2B sistemos aspektų - išmanus ir efektyvus prekių identifikavimas. Tai leidžia greičiau surasti reikiamas prekes ir užtikrina sklandų užsakymų procesą. Adisoft komanda siūlo pažangias technologijas, kurios padeda optimizuoti šį procesą ir padaryti jį patogesniu tiek verslui, tiek klientams.

Periodinių užsakymų valdymas:
B2B pardavimai dažnai susiję su periodiniais užsakymais. Efektyvus periodinių užsakymų valdymas gali gerokai sumažinti laiko sąnaudas ir padidinti veiklos efektyvumą. B2B platformos suteikia galimybę automatizuoti šį procesą, todėl verslai gali lengviau planuoti ir valdyti savo išteklius.

Likučių Valdymas:
Realiuoju laiku valdomi sandėlio likučiai yra esminis bet kokio B2B e-komercijos elementas. Ši funkcija užtikrina, kad visada turėsite tiksliausią informaciją apie sandėlyje esančias prekes ir galėsite operatyviai reaguoti į užsakymus. Adisoft siūlo pažangius sprendimus, kurie padeda stebėti ir valdyti esamus produktų likučius realiu laiku.

Mobilumas:
Šiuolaikiniame verslo pasaulyje mobilumas yra būtinas. B2B sprendimai turi užtikrinti, kad platforma būtų lengvai pasiekiama iš bet kurio naršymo įrenginio, tai užtikrina klientų patogumą, bei padavimų didinimą.

Interaktyvi Komercija:
Interaktyvi komercija skatina bendrapusį verslų bendravimą. Tai didina vartotojų įsitraukimą, prekės ženklo žinomumą. Taip pat, verslai pasitelkdami interaktyvią komerciją, efektyviai padidina konversijų rodyklius, kadangi klientams šis rinkodaros metodas yra įsimintinesnis.


B2B sistemos optimizuoja pardavimų skyriaus darbą, sumažina darbo sąnaudas ir įmonės išlaidas, bei palengvina organizuoti ir vykdyti pardavimus. Taip pat, b2b sistema palengvina klientų aptarnavimą, bei yra galimos įvairios integracijos su kitomis sistemomis.

Naudodamiesi B2B platformomis, verslai gali lengviau rasti naujus verslo partnerius, paspartinti pardavimus, bei verslo įvairius kasdienius procesus.

Turite klausimų? Susisiekime!

adisoft logoodoo logooctober badgesucuri badgeespo crmaward gifokredo gif

Adisoft studija

Paupio g. 50, LT-11341 Vilnius

Bendraukime

linkedin whiteLinkedInfacebook whiteFacebook
©2024. Visos teisės saugomos.
Privatumo politika